Recomandari

vineri, 9 octombrie 2015

Despre alimente

Despre alimente






Romana
Germana


Eu am o căpşună.
Ich habe eine Erdbeere.


Eu am un kiwi şi un pepene.
Ich habe eine Kiwi und eine Melone.


Eu am o portocală şi un grapefruit.
Ich habe eine Orange und eine Grapefruit.


Eu am un măr şi un mango.
Ich habe einen Apfel und eine Mango.


Eu am o banană şi un ananas.
Ich habe eine Banane und eine Ananas.


Eu fac o salată de fructe.
Ich mache einen Obstsalat.


Eu mănânc o pâine prăjită.
Ich esse einen Toast.


Eu mănânc o pâine prăjită cu unt.
Ich esse einen Toast mit Butter.


Eu mănânc o pâine prăjită cu unt şi gem.
Ich esse einen Toast mit Butter und Marmelade.


Eu mănânc un sandviş.
Ich esse ein Sandwich.


Eu mănânc un sandviş cu margarină.
Ich esse ein Sandwich mit Margarine.


Eu mănânc un sandviş cu margarină şi roşii.
Ich esse ein Sandwich mit Margarine und Tomate.


Noi avem nevoie de pâine şi orez.
Wir brauchen Brot und Reis.


Noi avem nevoie de peşte şi friptură.
Wir brauchen Fisch und Steaks.


Noi avem nevoie de pizza şi spaghete.
Wir brauchen Pizza und Spagetti.


De ce mai avem nevoie?
Was brauchen wir noch?


Avem nevoie de morcovi şi roşii pentru supă.
Wir brauchen Karotten und Tomaten für die Suppe.


Unde este un supermarket?
Wo ist ein Supermarkt?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu