Recomandari

miercuri, 21 octombrie 2015

A avea voie ceva ...

A avea voie ceva ...






Romana
Germana


Ai voie să conduci deja?
Darfst du schon Auto fahren?


Ai voie să bei deja alcool?
Darfst du schon Alkohol trinken?


Ai voie să călătoreşti deja singur în străinătate?
Darfst du schon allein ins Ausland fahren?


a avea voie
dürfen


Avem voie să fumăm aici?
Dürfen wir hier rauchen?


Se poate fuma aici?
Darf man hier rauchen?


Se poate plăti cu carte de credit?
Darf man mit Kreditkarte bezahlen?


Se poate plăti cu cec?
Darf man mit Scheck bezahlen?


Se poate plăti numai cash?
Darf man nur bar bezahlen?


Am voie să dau şi eu un telefon?
Darf ich mal eben telefonieren?


Am voie să întreb şi eu ceva?
Darf ich mal eben etwas fragen?


Am voie să spun şi eu ceva?
Darf ich mal eben etwas sagen?


Nu are voie să doarmă în parc.
Er darf nicht im Park schlafen.


Nu are voie să doarmă în maşină.
Er darf nicht im Auto schlafen.


Nu are voie să doarmă în gară.
Er darf nicht im Bahnhof schlafen.


Putem lua loc?
Dürfen wir Platz nehmen?


Ne daţi vă rugăm meniul?
Dürfen wir die Speisekarte haben?


Putem plăti separat?
Dürfen wir getrennt zahlen?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu