Recomandari

luni, 12 octombrie 2015

A dori ceva ...

A dori ceva ...






Romana
Germana


Doriţi să fumaţi?
Möchten Sie rauchen?


Doriţi să dansaţi?
Möchten Sie tanzen?


Doriţi să mergeţi la plimbare?
Möchten Sie spazieren gehen?


Vreau să fumez.
Ich möchte rauchen.


Vrei o ţigară?
Möchtest du eine Zigarette?


El vrea un foc.
Er möchte Feuer.


Doresc să beau ceva.
Ich möchte etwas trinken.


Doresc să mănânc ceva.
Ich möchte etwas essen.


Doresc să mă odihnesc puţin.
Ich möchte mich etwas ausruhen.


Doresc să vă întreb ceva.
Ich möchte Sie etwas fragen.


Doresc să vă rog ceva.
Ich möchte Sie um etwas bitten.


Doresc să vă invit la ceva.
Ich möchte Sie zu etwas einladen.


Ce doriţi vă rog?
Was möchten Sie bitte?


Doriţi o cafea?
Möchten Sie einen Kaffee?


Sau doriţi mai bine un ceai?
Oder möchten Sie lieber einen Tee?


Vrem să mergem acasă.
Wir möchten nach Hause fahren.


Vreţi un taxi?
Möchtet ihr ein Taxi?


Ei vor să dea un telefon.
Sie möchten telefonieren.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu