Recomandari

duminică, 16 august 2015

La banca

La banca






Romana
Germana


Doresc să deschid un cont.
Ich möchte ein Konto eröffnen.


Aici aveţi paşaportul meu.
Hier ist mein Pass.


Şi aici este adresa mea.
Und hier ist meine Adresse.


Doresc să depun bani în contul meu.
Ich möchte Geld auf mein Konto einzahlen.


Doresc să ridic bani din contul meu.
Ich möchte Geld von meinem Konto abheben.


Doresc să ridic extrasele de cont.
Ich möchte die Kontoauszüge abholen.


Doresc să încasez un cec de călătorie.
Ich möchte einen Reisescheck einlösen.


Cât de mari sunt comisioanele?
Wie hoch sind die Gebühren?


Unde trebuie să semnez?
Wo muss ich unterschreiben?


Aştept un transfer din Germania.
Ich erwarte eine Überweisung aus Deutschland.


Aici este numărul meu de cont.
Hier ist meine Kontonummer.


Au ajuns banii?
Ist das Geld angekommen?


Doresc să schimb aceşti bani.
Ich möchte dieses Geld wechseln.


Am nevoie de dolari americani.
Ich brauche US-Dollar.


Vă rog să-mi daţi bancnote mici.
Bitte geben Sie mir kleine Scheine.


Aveţi aici un automat de bani?
Gibt es hier einen Geldautomat?


Câţi bani se pot retrage?
Wie viel Geld kann man abheben?


Ce fel de cărţi de credit se pot utiliza?
Welche Kreditkarten kann man benutzen?


Unde este urmatoarea(apropiata) banca
Wo ist die nächste Bank?


Cand deschide banca
Wann öffnet die Bank ?


cand inchide banca
Wann schliesst die Bank?


Imi puteti schimba hartia aceasta de 20 dolari?
Könnten Sie diesen $20-Schein bitte wechseln?


As vrea sa ridic(scot) bani
Ich möchte Geld abheben.


Pot sa primesc (suma) in hartii cu valoare mica?
Kann ich das bitte in kleinen Scheinen haben?


Unde gasesc un automat de bani?
Wo finde ich einen Geldautomaten?


dati codul PIN
Geben Sie Ihren PIN-Code ein.


alegeti suma
Wählen Sie den Betrag.


Confirmati/Anulati trazactia
Die Transaktion bestätigen / abbrechen.


Care este cursul de schimb din…in…?
Was ist der Wechselkurs von ___ zu ___?


As dori sa schimb ceva bani
Ich möchte etwas Geld tauschen.


acceptati…
Nehmen Sie ...


carti de credit
kreditkarte?


carte de debit
EC-Karte?


bani numerar(cash)
Bargeld?


Lucrati pe baza de comision
Arbeiten Sie auf Kommission?


Am ceva marunt
Ich habe etwas Kleingeld.


Foloseste……(introduceti tara)  euro?
Verwendet ___ (insert Land) den Euro?


Imi puteti spune soldul meu bancar?
Können Sie mir meinen Kontostand sagen?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu