Recomandari

duminică, 30 august 2015

Despre meserie

Despre meserie






Romana
Germana


Ce faceţi profesional?
Was machen Sie beruflich?


Soţul meu este de profesie medic.
Mein Mann ist Arzt von Beruf.


Eu lucrez cu jumătate de normă ca şi asistentă medicală.
Ich arbeite halbtags als Krankenschwester.


În curând vom primi pensie.
Bald bekommen wir Rente.


Dar impozitele sunt mari.
Aber die Steuern sind hoch.


Şi asigurarea medicală este scumpă.
Und die Krankenversicherung ist hoch.


Ce vrei să devii odată?
Was willst du einmal werden?


Vreau să devin inginer.
Ich möchte Ingenieur werden.


Vreau să studiez la universitate.
Ich will an der Universität studieren.


Eu sunt practicant.
Ich bin Praktikant.


Nu câştig mult.
Ich verdiene nicht viel.


Fac practică în străinătate.
Ich mache ein Praktikum im Ausland.


Acesta este şeful meu.
Das ist mein Chef.


Am colegi drăguţi.
Ich habe nette Kollegen.


La prânz mergem întotdeauna la cantină.
Mittags gehen wir immer in die Kantine.


Caut un post.
Ich suche eine Stelle.


Sunt deja de un an şomer.
Ich bin schon ein Jahr arbeitslos.


În ţara asta sunt prea mulţi şomeri.
In diesem Land gibt es zu viele Arbeitslose.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu