Recomandari

joi, 25 iunie 2015

La Hotel

La Hotel






Romana
Germana


Aveţi o cameră liberă?
Haben Sie ein Zimmer frei?


Am rezervat o cameră.
Ich habe ein Zimmer reserviert.


Numele meu este Müller.
Mein Name ist Müller.


Am nevoie de o cameră single.
Ich brauche ein Einzelzimmer.


Am nevoie de o cameră dublă.
Ich brauche ein Doppelzimmer.


Cât costă camera pe noapte?
Wie viel kostet das Zimmer pro Nacht?


Vreau o cameră cu cadă.
Ich möchte ein Zimmer mit Bad.


Vreau o cameră cu duş.
Ich möchte ein Zimmer mit Dusche.


Pot să văd camera?
Kann ich das Zimmer sehen?


Există aici un garaj?
Gibt es hier eine Garage?


Există aici un seif?
Gibt es hier einen Safe?


Există aici un fax?
Gibt es hier ein Fax?


Bine, iau camera.
Gut, ich nehme das Zimmer.


Aici este cheia.
Hier sind die Schlüssel.


Aici este bagajul meu.
Hier ist mein Gepäck.


La ce oră se serveşte micul dejun?
Um wie viel Uhr gibt es Frühstück?


La ce oră se serveşte prânzul?
Um wie viel Uhr gibt es Mittagessen?


La ce oră se serveşte cina?
Um wie viel Uhr gibt es Abendessen?


Duşul nu funcţionează.
Die Dusche funktioniert nicht.


Nu este apă caldă.
Es kommt kein warmes Wasser.


Se poate repara?
Können Sie das reparieren lassen?


Nu există telefon în cameră.
Es gibt kein Telefon im Zimmer.


Nu există televizor în cameră.
Es gibt keinen Fernseher im Zimmer.


Camera nu are balcon.
Das Zimmer hat keinen Balkon.



Camera este prea zgomotoasă.
Das Zimmer ist zu laut.


Camera este prea mică.
Das Zimmer ist zu klein.


Camera este prea întunecată.
Das Zimmer ist zu dunkel.


Nu funcţionează căldura.
Die Heizung funktioniert nicht.


Nu funcţionează aerul condiţionat.
Die Klimaanlage funktioniert nicht.


Televizorul este stricat.
Der Fernseher ist kaputt.


Asta nu îmi place.
Das gefällt mir nicht.


Este prea scump.
Das ist mir zu teuer.


Aveţi şi ceva mai ieftin?
Haben Sie etwas Billigeres?


Este pe aici prin apropiere un hotel pentru tineri?
Gibt es hier in der Nähe eine Jugendherberge?


Este pe aici prin apropiere o pensiune?
Gibt es hier in der Nähe eine Pension?


Este pe aici prin apropiere un restaurant?
Gibt es hier in der Nähe ein Restaurant?


Voi sta doua nopti
Ich werde zwei Nächte bleiben.


Pot avea o camera cu vedere?
Kann ich ein Zimmer mit Aussicht haben, bitte?


Are camera legatura la internet?
Hat das Zimmer Internetzugang?


Sunt permise animale(de casa)?
Sind Haustiere erlaubt?


Am rezervare.
Ich habe eine Reservierung.


As dori sa ma inregistrez.
Ich möchte einchecken.


Poftim cheia camerei.
Hier ist Ihr Zimmerschlüssel.


Poftim cartela camerei.
Hier ist Ihre Schlüsselkarte.


Numarul camerei este….
Ihre Zimmernummer ist ___.


Ma puteti trezi la ora 7?
Könnten Sie mich um 7 Uhr wecken?


Pana la ce ora este micul dejun?
Bis wann gibt es Frühstück?


Daca va intoarceti dupa miezul noptii, trebuie sa sunati.
Wenn Sie nach Mitternacht zurückkommen, müssen Sie klingeln.


Serviciu de camera a facut(prestat) o munca exceptionala.
Der Zimmer-Service hat hervorragende Arbeit geleistet!


As putea primi, va rog, o patura suplimentara?
Könnte ich bitte eine zusätzliche Decke haben?


Exista (aveti)o spalatorie?
Gibt es eine Wäscherei?


La ce ora trebuie sa parasesc camera?
Um wie viel Uhr muss ich auschecken?


As dori sa parasesc hotelul
Ich möchte auschecken.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu