Recomandari

vineri, 26 iunie 2015

Imbracaminte

Imbracaminte - Kleidung






Romana
Germana


Exista regula vestimentara pt birou?
Gibt es eine Kleiderordnung fürs Büro?


Va recomand un costum si cravata
Ich empfehle einen Anzug und Krawatte.


stici, cum se inoada o cravata?
Wissen Sie, wie man eine Krawatte bindet?


Ma puteti ajuta la papionul meu?
Können Sie mir mit meiner Fliege helfen?


port o tinuta de oficiu
Ich trage Business Casual.


va rog sa purtati pantofi inchisi
Bitte tragen Sie geschlossene Schuhe.


imi place imprimeul fustei
Ich mag das Muster auf diesem Rock.


asta este o camasa frumoasa
Das ist ein schönes Hemd.


au pantalonii astia buzunare?
Hat diese Hose Taschen?


am nevoie de o curea pt pantalonii mei
Ich brauche einen Gürtel für meine Hose.


Imi place rochia albastra (de culoare albastra)
Ich mag das Kleid in blau.


Din ce material este acest/aceasta/ ___?
Aus welchem Material ist der/die/das ___ ?


Nu uitati ochelarii de soare
Vergessen Sie nicht Ihre Sonnenbrille!


Asigurati-va ca luati si un trenci de ploaie.
Stellen Sie sicher, dass Sie einen Regenmantel mitbringen.


unde gasesc ___ ca a dvs?
Wo finde ich ___ wie Ihre?


ce parere aveti de acest/aceasta ____.
Was halten Sie von diesen ___?


Cunoasteti un croitor? Am o gaura in jacheta mea
Kennen Sie einen Schneider? Ich habe ein Loch in meiner Jacke.


nicio camasa, niciun pantof, niciun servici..
Kein Hemd, keine Schuhe, kein Service.


Tricoul dvs este in masina de spalat
Ihr T-Shirt ist in der Waschmaschine.


Va rog nu puneti acesti pantaloni in uscatorul de haine.
Bitte stecken Sie diese Hose nicht in den Trockner.





 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu